Запрошення до участі у відкритому конкурсі  на закупівлю меблів у м. Харків

Запрошення до участі у відкритому конкурсі на закупівлю меблів у м. Харків

 

                                                                                                                                                   Додаток 1

 

13.07.2020                                                                                                 м. Харків

 

Запрошення до участі у відкритому конкурсі

на закупівлю меблів для проведення заходів в рамках проекту «Розбудова миру шляхом заохочення стійкості до життєвих обставин і здатності вирішувати конфлікти без насильства серед українських дітей та молоді, залучених у конфлікт», на підставі Угоди від 09.03.2020р. про реалізацію проекту між ChildFund Deutschland e. V. (за рахунок коштів Федерального міністерства закордонних справ Німеччини) та Громадською організацією “Всеукраїнська громадська організація “Поруч”.

  

 

Громадська організація “Всеукраїнська громадська організація “Поруч” оголошує відкритий конкурс на закупівлю меблів для проведення заходів в рамках проекту «Розбудова миру шляхом заохочення стійкості до життєвих обставин і здатності вирішувати онфлікти без насильства серед українських дітей та молоді, залучених у конфлікт», на підставі Угоди від 09.03.2020р. про реалізацію проекту між ChildFund Deutschland e. V. (за рахунок коштів Федерального міністерства закордонних справ Німеччини) та Громадською організацією “Всеукраїнська громадська організація “Поруч” за наступними позиціями:

 

Назва Кіл., шт Сума
1 Стіл підкова складний 6
2 Стелаж -Диван 3
3 Стіл викладача 1
4 Комод з ящиками 1
5 Тумба з дверцятами 1
6 Стіл лабораторний 2

 

Оплата послуг: безготівкова оплата на підставі рахунків, актів виконаних робіт або видаткових накладних.

Всі учасники мають обов’язково надати документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам:

– Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або ФОП або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

– Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку.

Для участі у тендері просимо надати свою пропозицію у друкованому або електронному вигляді (на вибір):

– на поштову адресу: 03148, м. Київ, БУЛЬВАР КОЛЬЦОВА, будинок 9, квартира 32

– на електронну пошту: elena-evseeva@ukr.net

         Кінцевий термін подачі пропозицій: 20 липня 2020 року до 14:00.

Усі питання та роз’яснення, які стосуються надання цінових пропозицій, необхідно надсилати електронною поштою на адресу elena-evseeva@ukr.net

          Контактна особа: Євсєєва  Олена, тел. 0509789165

Для участі у тендері необхідно надати:

  1. Необхідні копії документів відповідно до кваліфікаційних вимог.
  2. Додаток № 1.1.: Загальні відомості про учасника.

 

Додаток 1.1

Загальні відомості про учасника

__________________________________________________________________________________

Найменування юридичної особи/фізичної особи-підприємця

________________________________________________________________________________

Юридична адреса

__________________________________________________________________________________

Фактична адреса / Місце провадження господарської діяльності

__________________________________________________________________________________

Код ЄДРПОУ/ідентифікаційний номер

__________________________________________________________________________________

Прізвище, ім’я, по батькові керівника

__________________________________________________________________________________

Контактна особа

__________________________________________________________________________________

Телефон, факс

__________________________________________________________________________________

Електронна пошта

__________________________________________________________________________________

Адреса веб-сайту
  1. Додаток № 1.2: Кошторис на закупівлю меблів для проведення заходів в рамках проекту.

Додаток 1.2.

КОШТОРИС

на закупівлю

 

Назва Кіл., шт Сума
1 Стіл підкова складний 6
2 Стелаж -Диван 3
3 Стіл викладача 1
4 Комод з ящиками 1
5 Тумба з дверцятами 1
6 Стіл лабораторний 2

Отримані пропозиції щодо закупівлі меблів для проведення заходів в рамках проекту будуть розглянуті та проаналізовані на основі наступних критеріїв оцінки, а саме:

  1. Відповідність видаткових матеріалів наданим специфікаціям.
  2. Вартість.
  3. Відповідність вимогам тендеру.

Замовник акцептує тендерну пропозицію, що визнана найкращою за результатами оцінки, та надсилає всім учасникам повідомлення про результати проведеного тендеру.