Тендер на закупівлю послуг щодо харчування

Тендер на закупівлю послуг щодо харчування

                                                                                                м. Харків

 

Запрошення до участі у тендері  (шляхом надання цінових пропозицій) на закупівлю послуг щодо харчування учасників заходів в рамках проекту «Розбудова миру шляхом заохочення стійкості до життєвих обставин і здатності вирішувати конфлікти без насильства серед українських дітей та молоді, залучених у конфлікт», на підставі Угоди від 09.03.2020р. про реалізацію проекту між ChildFund Deutschland e. V. (за рахунок коштів Федерального міністерства закордонних справ Німеччини) та Громадською організацією “Всеукраїнська громадська організація “Поруч”.

 

Громадська організація “Всеукраїнська громадська організація “Поруч” запрошує до участі шляхом надання цінових пропозицій на закупівлю послуг щодо харчування учасників заходів в рамках проекту «Розбудова миру шляхом заохочення стійкості до життєвих обставин і здатності вирішувати конфлікти без насильства серед українських дітей та молоді, залучених у конфлікт», на підставі Угоди від 09.03.2020р. про реалізацію проекту між ChildFund Deutschland e. V. (за рахунок коштів Федерального міністерства закордонних справ Німеччини) та Громадською організацією “Всеукраїнська громадська організація “Поруч”.

ЛОТ 1. Харчування учасників заходу у м. Костянтинівка Донецької обл 22.10.2020  (32 особи (буде уточнюватися), кава –пауза та обід);

ЛОТ 2. Харчування учасників заходу у c. П”ядики Івано-Франківської обл 20.10.2020  (32 особи (буде уточнюватися), кава –пауза та обід);

ЛОТ 3. Харчування учасників заходу у м. Рубіжне Луганської обл 16.10.2020  (32 особи (буде уточнюватися), кава –пауза та обід).

Оплата послугв: безготівкова оплата на підставі рахунків, видаткових накладних та актів виконаних робіт.

Всі учасники мають обов’язково надати документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам:

– Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або ФОП або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

– Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку.

Для участі у наданні цінових пропозицій просимо надати свою пропозицію у друкованому або електронному вигляді (на вибір):

– на поштову адресу: 03148, м. Київ, БУЛЬВАР КОЛЬЦОВА, будинок 9, квартира 32

– на електронну пошту: elena-evseeva@ukr.net

         Кінцевий термін подачі пропозицій: 13 жовтня 2020 року до 10:00.

Усі питання та роз’яснення, які стосуються надання цінових пропозицій, необхідно надсилати електронною поштою на адресу elena-evseeva@ukr.net

          Контактна особа: Євсєєва  Олена, тел. 0509789165

Для участі у тендері необхідно надати:

  1. Необхідні копії документів відповідно до кваліфікаційних вимог.
  2. Додаток № 1.1.: Загальні відомості про учасника.

 

Додаток 1.1

Загальні відомості про учасника

__________________________________________________________________________________

Найменування юридичної особи/фізичної особи-підприємця

________________________________________________________________________________

Юридична адреса

__________________________________________________________________________________

Фактична адреса / Місце провадження господарської діяльності

__________________________________________________________________________________

Код ЄДРПОУ/ідентифікаційний номер

__________________________________________________________________________________

Прізвище, ім’я, по батькові керівника

__________________________________________________________________________________

Контактна особа

__________________________________________________________________________________

Телефон, факс

__________________________________________________________________________________

Електронна пошта

__________________________________________________________________________________

Адреса веб-сайту
  1. Додаток № 1.2: Кошторис на закупівлю товарів згідно специфікації для проведення заходів в рамках проекту.

Додаток 1.2.

КОШТОРИС

на закупівлю послуг

ЛОТ 1.

Найменування послуг Од. вим. К-сть Сума
м. Костянтинівка Донецької обл 22.10.2020  (32 особи (буде уточнюватися), кава –пауза та обід) послуга 1

ЛОТ 2.

Найменування послуг Од. вим. К-сть Сума
м. П”ядики Івано-Франківської обл 20.10.2020  (32 особи (буде уточнюватися), кава –пауза та обід) послуга 1  

ЛОТ 3.

Найменування послуг Од. вим. К-сть Сума
м. Рубіжне Луганської обл 16.10.2020  (32 особи (буде уточнюватися) , кава –пауза та обід) послуга 1  

Отримані цінові пропозиції щодо закупівлі послуг згідно специфікації для проведення заходів в рамках проекту будуть розглянуті та проаналізовані на основі наступних критеріїв оцінки, а саме:

  1. Відповідність видаткових матеріалів наданим специфікаціям.
  2. Вартість послуг.
  3. Порівняння цінових пропозицій відповідно до затвердженого бюджету проекту (гранту) .

Замовник акцептує пропозицію, що визнана найкращою за результатами оцінки, та надсилає всім учасникам повідомлення про результати розгляду цінових пропозицій.