“Школа лідерства” від “Поруч” — для лідерів професійно-технічних училищ

“Школа лідерства” від “Поруч” — для лідерів професійно-технічних училищ

12 грудня 2019 року в рамках проєкту «Школа лідерства» ГО «ВГО “Поруч”» провела воркшоп для лідерів професійно-технічних училищ.

Волонтерка зі США Еймі Чен поділилася досвідом роботи з ВПО та запропонувала аудиторії подумати над складними питаннями расизму й ідентичностей. Учасники намагалися глибше розібратися в можливих упередженнях і обмірковували питання на кшталт «Що означає бути громадянином країни?» та «Що робить людину американцем чи українцем?». Учасники ставили багато питань і вели обговорення.

Крім цього, студенти професійно-технічних училищ дізнались про програму міжнародної співпраці Європейського Союзу «Еразмус+». Були розглянуті можливості для молоді від цієї програми, відмінності між різними ключовими активностями (KA 1, 2, 3), особливості навчальних технік у неформальній освіті й особливості програм з культурного обміну молоді та тренінгів. Був висвітлений досвід участі волонтерів «Поруч» у різноманітних проєктах від «Еразмус+» для молодіжних працівників. Молоді лідери мали можливість перейняти досвід участі в проєктах, присвячених соціальній інклюзивності, молодіжному підприємництву та мирній трансформації конфліктів. Також було обговорено важливість досвіду різного роду волонтерської діяльності.

On 12 December 2019 NGO “Poruch” as a part of long-term project “school of leadership” conducted a workshop about Erasmus+ opportunities for youth for leader students of technical schools.

Volunteer from the USA Aimee Wenyue Chen shared her experience of working with IDP’s and invited students to think deeply about complicated issues of racism and identities. Participants were pondering about what does it mean to be a citizen? What makes a person an American or a Ukrainian? Students asked lots of question and had a discussion.

Students also learned about the European Union’s Erasmus+ programme and figured out the difference between youth exchange programs and trainings, the difference between KA actions, as well as special aspects of nonformal education. The young leaders had an opportunity to adopt the experience of participation in different kind of projects ERASMUS+ dedicated to social inclusion, youth entrepreneurship and peaceful conflict transformation. Also, the importance of having diverse volunteering experience was discussed.